Fotograf Mitra Ekström

portfolio

Norrland, here I come!

Kategori: Allmänt

Imorgon, fredag, beger jag mig tillsammans med Kent till Norrland för första gången i mitt liv. Jag kommer att åka buss i 11h för första gången, träffa mamma, mormor och morfar Winborg för första gången, vandra på fjället för första gången, hälsa på Miranda i Dikanäs för första gången, fiska annat än makrill för första gången, bli biten av knott för första gången och vara på en riktig semester med älskling för första gången!

Ojoj, vad jag har saker att se fram emot! Kan knappt bärga mig! ;D
Och för att ni inte ska bli oroliga kan jag varna er redan nu, mobilen fungerar inte där uppe, så tro inte att jag inte bryr mig eller något för att jag inte svarar eller hör av mig. Förhoppningsvis funkar mobilen när jag är i Östersund iaf. Men ni får ha det gott, så hörs vi efter den 19e.


Bilen är tagen av Kent Winborg, och föreställer naturligtvis Vilhelmina.

Kommentera inlägget här: