Fotograf Mitra Ekström

portfolio

Publicerad.

Kategori: Foto, konst

Ja, juste. Jag har glömt att skriva det här, men genom min förra praktikplats på LindströmRömbo så har jag blivit publicerad på lite olika ställen.
VillaGQ hittar du några av mina egna bilder, annars är det jag som har redigerat alla möbel- och inredningbilder på sidan.
Ost&Deli under menyraden Hem och Bjuda på fest, hittar du mina bilder.
LindströmRömbo hittar ni några bilder på trycksaker jag fotat. Och även här hittar ni en backstagebild från ett uppdrag, och en reklamfilm där jag är statist.
Kullerbyttan Marte Meo finns en av flera bilder jag tog för deras nya broschyr.
Utöver detta finns mina bilder och retuschade bilder i ett ex antal olika trycksaker som både kommit ut eller fortfarande är i produktion.
Kommentera inlägget här: