Fotograf Mitra Ekström

portfolio

Kappan Julia har sytt.

Kategori: Foto, konst

KOMMENTARER:

  • Josefin säger:
    2012-06-27 | 21:43:54
    Bloggadress: http://aliceaugusta.se

    SV: Hej fina!



    Oj, dethar jag inte hört något om. Oförsiktiga jag... Plockar det jag lärt mig är fläder och det har inte gått snett än så länge (: Svärfar och mor har inte nämnt något heller och de är ivrigt fläderfolk. Men jag googlade lite snabbt efter du skrev och det finns visst någon giftig men den verkar blomma på våren? Vågar inte säga något som förgiftar dig nu så det är nog bäst att du kollar upp med någon som verkligen vet :) Hur är det med dig och mannen? trivs i gamleby? Hur länge stannar ni där? Såg ditt examensarbete. Så jäkla bra! Riktigt fint!



    Massor med kramar!

Kommentera inlägget här: